26.04.2018 AK26 kwietnia 2018 r. w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbędzie się szkolenie pt.: "Finansowanie innowacji". Szkolenie realizowane jest w ramach Akademii Komercjalizacji®, kompleksowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego z obszaru komercjalizacji zaawansowanych technologii. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 25 kwietnia 2018 r. Osoby, które zgłoszą się do 20 kwietnia obowiązuje cena promocyjna.

Szkolenie przeznaczone jest  dla osób odpowiadających za generowanie i/lub wdrażanie innowacji technologicznych: właścicieli, kadry kierowniczej, menedżerów, specjalistów CTT, pomysłodawców.

Cele i korzyści dla uczestników:

1. Zweryfikowanie własnych pomysłów z wieloletnim praktykiem, mającym doświadczenie w uzyskiwaniu dotacji unijnych.
2. Zdobycie umiejętności identyfikowania innowacyjnych projektów mogących uzyskać dotacje unijne.
3. Przekazanie praktycznych wskazówek jak napisać poprawny wniosek o dofinansowanie i biznes plan oraz uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
4. Zdobycie wiedzy o możliwościach uzyskania dotacji unijnych na wybrane przedsięwzięcia/projekty B+R.
5. Pozyskanie orientacji na temat źródłach prywatnych i komercyjnych finansowania innowacji.

Trenerami prowadzącymi szkolenie będą eksperci i praktycy z doświadczeniem w obszarze pozyskiwania finansowania na rozwój innowacyjnych projektów:

Anna Lewandowska - Specjalizuje się w pozyskiwaniu dotacji z Programów Operacyjnych Krajowych, Regionalnych, z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkich Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie finansów publicznych, prawa ochrony środowiska, prawa administracyjnego oraz funduszy unijnych.

Dorota Bienias - Posiada  ponad 16-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy i  przygotowywaniu, realizacji, monitoringu, ewaluacji projektów finansowanych ze środków UE, w tym dużych projektów infrastrukturalnych, miękkich, promocyjnych oraz badawczych.

Szczegółowy program szkolenia oraz dodatkowe informacje dostępne są do pobrania w formacie pdf tutaj.

Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na udział w szkoleniu w związku z jego rejestracją w Bazie Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zachęcamy do przesyłania wypełnionych formularzy zgłoszeniowych na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 606 245 499.

Grafika 3 dni17, 18 i 24 kwietnia 2018 r. w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbędzie się 3-dniowe szkolenie pt.: "Wycena Innowacyjnych Projektów oraz Pozyskiwanie Finansowania na ich Rozwój". Szkolenie realizowane jest w ramach Akademii Komercjalizacji®, kompleksowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego z obszaru komercjalizacji zaawansowanych technologii. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 16 kwietnia 2018 r. Osoby, które zgłoszą się do 13 kwietnia obowiązuje cena promocyjna.

Szkolenie przeznaczone jest  dla osób odpowiadających za generowanie i/lub wdrażanie innowacji technologicznych: właścicieli, kadry kierowniczej, menedżerów, specjalistów CTT, pomysłodawców. Trenerami prowadzącymi szkolenie będą eksperci i praktycy z doświadczeniem w obszarze własności intelektualnej, inwestycji oraz pozyskiwania finansowania na rozwój innowacyjnych projektów:

Łukasz Czernicki - IP Counsel w Crido Taxand. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie i konsultingu z zakresu praw własności intelektualnej (IPR). Jako rzecznik patentowy był także zaangażowany w identyfikację, kreowanie i uzyskiwanie praw wyłącznych w Europejskim Urzędzie Patentowym, UP RP, OHIM, WIPO i BOIP.

Dagmara Strzębicka - Menedżer inwestycyjny EdTech Hub Ventures. Od lat współpracuje jako doradca i trener z twórcami nowych projektów biznesowych. Jako trenerka i mentorka w programach akceleracyjnych i konkursach startupowych pomaga lepiej zrozumieć mechanizmy biznesowe, przemyśleć model i zweryfikować szanse powodzenia projektu.

Anna Lewandowska - Specjalizuje się w pozyskiwaniu dotacji z Programów Operacyjnych Krajowych, Regionalnych, z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkich Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie finansów publicznych, prawa ochrony środowiska, prawa administracyjnego oraz funduszy unijnych.

Dorota Bienias - Posiada  ponad 16-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy i  przygotowywaniu, realizacji, monitoringu, ewaluacji projektów finansowanych ze środków UE, w tym dużych projektów infrastrukturalnych, miękkich, promocyjnych oraz badawczych.

Szczegółowy program szkolenia oraz dodatkowe informacje dostępne są do pobrania w formacie pdf tutaj.

Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na udział w szkoleniu w związku z jego rejestracją w Bazie Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zachęcamy do przesyłania wypełnionych formularzy zgłoszeniowych na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 606 245 499.

Grafika wwi 260226 lutego 2018 r. w Centrum Przedsiębiorczości Smolna w Warszawie odbędzie się kolejne szkolenie pt.: "Wycena Własności Intelektualnej/Projektów B+R/Nowych Technologii". Szkolenie realizowane jest w ramach Akademii Komercjalizacji®, kompleksowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego z obszaru komercjalizacji zaawansowanych technologii. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 19 lutego 2018 r. Osoby, które zgłoszą się do 16 lutego obowiązuje cena promocyjna.

Szkolenie przeznaczone jest  dla osób odpowiadających za generowanie i/lub wdrażanie innowacji technologicznych: właścicieli, kadry kierowniczej, menedżerów, specjalistów CTT, pomysłodawców. Trenerem prowadzącym szkolenie będzie prof. nadzw. dr hab. Dariusz Trzmielak, Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w komercjalizacji zaawansowanych technologicznie projektów. Samodzielny pracownik naukowy w Zakładzie Badań Marketingowych UŁ,  Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Organizatorów i Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce (SOOIPP), Członek Rady Fundacji Centrum Innowacji-Akcelerator Technologii UŁ oraz Członek Rady Nadzorczej, firmy biotechnologicznej GeneaMed Sp. z o.o.

Szczegółowy program szkolenia oraz dodatkowe informacje dostępne są do pobrania w formacie pdf tutaj.

Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na udział w szkoleniu w związku z jego rejestracją w Bazie Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zachęcamy do przesyłania wypełnionych formularzy zgłoszeniowych na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 606 245 499.

Znak DOBRY POMYSL pion RGBJuż ponad 9 pomysłów zostało zakwalifikowanych przez ekspertów do otrzymania merytorycznego wsparcia w programie Dobry Pomysł. Otrzymają one pomoc w stworzeniu zaawansowanego modelu biznesowego oraz inne przydatne doradztwo. 

Dobry Pomysł to program skierowany do osób fizycznych, które mają pomysł na nowe rozwiązanie i potrzebują pomocy w weryfikacji jego rynkowej przydatności, a także wsparcia w stworzeniu modelu biznesowego, założenia działalności gospodarczej czy przedstawienia projektu potencjalnym inwestorom. Celem programu jest wsparcie osób na najwcześniejszym etapie łańcucha rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć, czyli etapie posiadania wyłącznie pomysłu.

W edycji pilotażowej zgłoszonych zostało już ponad 350 pomysłów w ramach Krajowych Inteligentnych Specjalizacji. Każdy z pomysłów jest weryfikowany pod kątem kryteriów formalnych, m.in. nieprowadzenia działalności gospodarczej. Potem następuje pierwszy etap weryfikacji merytorycznej, której dokonują wyselekcjonowani, niezależni eksperci branżowi i analitycy biznesowi. Pomysły, które pozytywnie przejdą ten etap, sprawdzane są jeszcze przez specjalistów od prawa do własności intelektualnej, a potem przedstawiane są przez pomysłodawców podczas bezpośrednich spotkań z komisjami oceniającymi. 35 najlepszych pomysłów dostanie w najbliższych miesiącach wsparcie zagwarantowane jako nagroda w programie. 

Projekt jest realizowany z inspiracji Ministerstwa Rozwoju przez Polski Fundusz Rozwoju we współpracy z konsorcjantami: Fundacją FIRE, Fundacją Zaawansowanych Technologii i firmą Investin. Aktualnie duża część wyselekcjonowanych projektów jest w zaawansowanej fazie oceny, polegającej na bezpośrednich spotkaniach Pomysłodawców z Komisjami eksperckimi. Bezpośrednie spotkania są idealną okazją do szczegółowego przedstawienia swojej koncepcji przez Pomysłodawców, uwzględniając uwagi ekspertów z pierwszego etapu oceny. Dla komisji złożonej z eksperta branżowego, analityka biznesowego jest to możliwość poznania Pomysłodawcy, jego kompetencji i zaangażowania oraz zadania mu dodatkowych pytań dotyczących jego projektu. 

Komisje panelowe mogą wybrać jeszcze 26 pomysłów, które otrzymają wsparcie merytoryczne zależne od potrzeb danego projektu. Dotychczasowi zwycięzcy zgłosili swoje pomysły w ramach bardzo różnorodnych tematyk, od Inteligentnych sieci i technologii geoinformacyjnych po Rozwiązania transportowe przyjazne środowisku.

Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie dobrypomysl.pfr.pl

 

 monitor cr logo 01 na strone wwwZ dumą informujemy, że wniosek o grant w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 działanie 1.1 /poddziałanie 1.1.1, konkurs „Seal of Excellence”, złożony przez spółkę Monitor CR, uzyskał pozytywną ocenę NCBiR i został wybrany do dofinansowania.

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju jako Instytucja Pośrednicząca dla Priorytetu I PO IR 2014-2020 zakończyło ocenę merytoryczną projektów złożonych w IV etapie konkursu nr 4/1.1.1/2017 od 29 września do 31 października 2017 r. Działanie 1.1. „Projekty B+R przedsiębiorstw”, Poddziałanie 1.1.1. „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa”. Wśród grantobiorców znalazła się spółka portfelowa Grupy INVESTIN – Monitor CR.

Całkowita wartość projektu netto to 4 037 451,68 PLN, a kwota przyznanego dofinansowania to 2 848 450,85 PLN.

Celem projektu jest komercjalizacja MCR Tools – innowacyjnego oprogramowania służącego do zdalnego monitoringu danych medycznych w badaniach klinicznych i skalowanie rozwiązań do krajów UE. Monitor CR zamierza wykorzystać lukę technologiczną na rynku i zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na rozwiązania IT, które umożliwią ograniczenie kosztów i czasu poświęconego na monitoring badań klinicznych. Realizacja projektu jest przewidziana na 2 lata.

Dodatkowe informacje o spółce Monitor CR: http://monitorcr.pl//

 

Skorzystaj z doradztwa

Chcesz otrzymać profesjonalne wsparcie w ramach procesu komercjalizacji technologii?

Wyślij zapytanie

Zapisz się na szkolenie

Chcesz zdobyć nowe kompetencje w obszarze komercjalizacji technologii?

Zapisz się

Zgłoś projekt

Chcesz otrzymać wsparcie merytoryczne oraz kapitałowe?

Zgłoś projekt

Dołącz do nas

Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze zaawansowanych technologii?

Zobacz oferty pracy