logo kongres 427-28 kwietnia br. we Wrocławiu III Kongresu E(x)plory. Czy miejsce pracy może być źródłem szczęścia? Czy polskie metropolie są smart? Jak stworzyć przestrzenie coworkingowe przyjazne dla startupów? To wybrane tematy dyskusji przedstawicieli świata innowacji, nauki i biznesu podczas wydarzenia organizowanego przez Fundację Zaawansowanych Technologii oraz Wrocławski Park Technologiczny. Grupa INVESTIN jest jednym z Partnerów III Kongresu E(x)plory.

Wątkiem przewodnim III Kongresu będzie proinnowacyjna przestrzeń. Zaczniemy od miejsca na mapie,  poprzez najbliższe otoczenie: budynek, miejsce do pracy  – mówi Zuzanna Ziajko, z Fundacji Zaawansowanych Technologii, koordynatorka wydarzenia. Przedstawimy miasta rozwijające się zgodnie z ideą Smart i opowiemy jakie innowacje pozwalają mieszkańcom żyć spokojniej i wygodniej. Zapytamy pracodawców w jaki sposób wspierają kreatywność i wydajność w miejscu pracy. Opowiemy o idei coworkingu i roli jaką pełni, w środowisku startupów i młodych innowatorów. III Kongres to również szansa, aby spotkać twórców i użytkowników zielonej architektury.

Dane z raportu Narodowej Izby Kontroli z 2013 r. wykazały, że ponad 80% wszystkich innowacji wdrożono we Wrocławiu. Przestrzeń stu pomysłów i możliwości, metropolia uznawana przez wielu za numer 1 na polskiej liście smart city, miasto, które niepodziewanie narodziło się od nowa. Organizatorzy III Kongresu E(x)plory nie mieli zatem żadnych wątpliwości, że Wrocław będzie idealnym miejscem komponującym się z tematem przewodnim kongresu: „Innowacyjności w przestrzeni”.

Podczas dwóch dni kongresu będzie mowa m.in. o tym, jak być szczęśliwym w pracy. Po raz pierwszy w Polsce Alexander Kjerulf - światowy ekspert w dziedzinie poczucia szczęścia, autor wielu prezentacji i bestsellera: „Happy Hour is 9 to 5” -  opowie jak zbudować w sobie poczucie spełnienia w obszarze zawodowym.

III Kongres E(x)plory skierowany jest do przedstawicieli innowacyjnych firm, funduszy inwestycyjnych, startupów, centrów transferu technologii, do uczelni, a także do instytucji i urzędów wspierających innowacje.

Program wydarzenia oraz arkusz zgłoszenia uczestnictwa dostępny jest na stronie: www.kongres.explory.pl

Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku.

logo222 marca przedstawiciele Grupy INVESTIN oraz Wojskowej Akademii Technicznej im. Jarosława Dąbrowskiego podpisali porozumienie o współpracy w zakresie promocji proinnowacyjnych usług i inicjatyw. Obu podmiotom zależy na wspieraniu polityki innowacji w ramach strategicznych procesów rozwojowych.

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego została powołana ustawą z 1951 roku jako publiczna uczelnia akademicka nadzorowana przez Ministra Obrony Narodowej, będąca otwartym uniwersytetem technicznym. Uczelnia służy Siłom Zbrojnym, nauce, gospodarce i społeczeństwu poprzez kształcenie podchorążych i studentów, rozwój kariery naukowo-dydaktycznej oraz prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w obszarach nauk ścisłych, technicznych i społecznych. Uczelnia nastawiona jest na transfer wyników badań naukowych i prac rozwojowych do przemysłu, współpracę z otoczeniem społecznym, naukowym i gospodarczym w kraju i za granicą.

Grupa INVESTIN od prawie 15 lat prowadzi działalność w obszarze rozwijania i finansowania zaawansowanych technologii, akceleracji start-up’ów oraz kompleksowego doradzania i szkolenia w zakresie komercjalizacji technologii.

Ugruntowana pozycja oraz odpowiednie zasoby obu podmiotów będę sprzyjać współpracy oraz promocji wzajemnych proinnowacyjnych usług i inicjatyw, w celu dotarcia do jak najszerszego kręgu klientów i odbiorców.

vwww7 kwietnia br. w Centrum Przedsiębiorczości Smolna w Warszawie Grupa INVESTIN organizuje szkolenie pt.: "Finansowanie innowacji". Szkolenie realizowane jest w ramach Akademii Komercjalizacji, kompleksowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego z obszaru komercjalizacji zaawansowanych technologii.

Jakimi kryteriami kierować się podczas wyboru źródeł finansowania? Na to i wiele innych pytań odpowie Wojciech Szapiel, który jest współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym Polish Investment Fund. Więcej informacji o trenerze znajduje się tutaj.

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się jakie są możliwości skomercjalizowania pomysłów naukowych,
  • zdobędziesz kompetencje pozwalające zakończyć sukcesem proces inwestycyjny.

Szczegółowy program szkolenia oraz dodatkowe informacje dostępne są do pobrania w fomacie pdf tutaj.

Zachęcamy do przesyłania wypełnionych formularzy zgłoszeniowych na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 795 139 177.

 monitor cr logo 01 na strone wwwMONITOR CR, spółka portfelowa Grupy INVESTIN oraz członek Polskiej Izby Informatyki Medycznej  PIIM, realizuje badanie ankietowe, które ma na celu ocenę stanu informatyzacji polskich placówek służby zdrowia. Ankietę można wypełniać do 14 marca 2016 roku.

Informacje dotyczące posiadania narzędzi i systemów informatycznych służących do gromadzenia i przetwarzania danych medycznych posłużą do opracowania szczegółowych działań wspierających placówki medyczne w tym zakresie. Przedstawiciele placówek medycznych mogą wypełnić ankietę pod adresem: https://lnkd.in/dvbuzAz

Wśród respondentów rozlosowane zostaną nagrody ufundowane przez firmę Pharmindex bazy leków w formie książkowej i elektronicznej.

Serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety!

AK logoMiędzy 22 marca a 17 maja br. w Poznaniu, odbędzie się kolejna edycja Akademii Komercjalizacji – pierwszego na polskim rynku kompleksowego cykl szkoleniowo-warsztatowy poświęconego komercjalizacji technologii. Wydarzenie jest organizowane przez Grupę INVESTIN we współpracy z F5 Konsulting.

Akademia Komercjalizacji® to program szkoleniowo-warsztatowy, który dostarcza wiedzy, narzędzi i umiejętności firmom, instytucjom i klientom indywidualnym. Program składa się z 8 bloków tematycznych (1 blok = 1 dzień szkoleniowy). Możliwe jest skorzystanie z jednego, kilku lub wszystkich bloków.

BLOK 1: 22 marca - Zarządzanie projektami B+R
•    Kamienie milowe procesu komercjalizacji projektów technologicznych
•    Dlaczego nie należy bać się ryzyka i porażki w procesie komercjalizacji?
•    Czynniki sukcesu  i praktyczne metody szacowania ryzyka

BLOK 2: 29 marca - Prawo w procesie komercjalizacji
•    Komercjalizacja pośrednia i bezpośrednia – stosowane praktyki prawne
•    Praktyczne znaczenie  najczęściej spotykanych postanowień i klauzul
•    Ścieżki komercjalizacji, najciekawsze studia przypadku z polskiego rynku

BLOK 3: 5 kwietnia - Inwestycje B+R i podatki
•    Inwestycje w wartości niematerialne i prawne w kontekście nakładów na B+R
•    Wzajemne rozliczenia między podmiotami zaangażowanymi w komercjalizację
•    Ulga na nowe technologie – praktyka, ryzyka i konsekwencje stosowania

BLOK 4: 12 kwietnia - Własność intelektualna i przemysłowa
•    Kryteria wyboru strategii ochrony własności intelektualnej
•    Badanie zdolności i czystości patentowej, analiza Freedom-to-Operate
•    Międzynarodowe procesy patentowania na wybranych przykładach

BLOK 5: 19 kwietnia - Potencjał komercyjny projektu
•    Generowanie deal flow projektów innowacyjnych na własne potrzeby
•    Ocena potencjału komercyjnego projektów i wyników prac B+R
•    Narzędzia i procesy przydatne w przygotowaniu projektów do inwestycji

BLOK 6: 26 kwietnia – Rozwój biznesu technologicznego
•    Budowa sieci strategicznych partnerów i klientów
•    Ocena i rozwój możliwości marketingowych technologii
•    Wejście z produktem technologicznym na rynek międzynarodowy

BLOK 7: 10 maja - Technologia i jej zastosowania
•    Fazy rozwoju technologii w kontekście potrzeb kapitałowych
•    Technologia vs. możliwe rynki vs. dostępne rynki vs. strategia rozwoju
•    Przykłady technologii skalowalnych i nieskalowanych. Metodologie skalowania

BLOK 8: 17 maja - Finansowanie innowacji
•    Modele finansowania, mechanizm rund kapitałowych i relacje z inwestorami
•    Publiczne źródła finansowania  komercjalizacji technologii
•    Optymalna strategia doboru źródeł finansowania

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz przesyłania wypełnionych formularzy zgłoszeniowych.

O uczestnictwie w warsztatach decyduje kolejność zgloszeń.

Kontakt:
Mariusz Stryżko: +48 795 139 177

Partner:

images

 

Skorzystaj z doradztwa

Chcesz otrzymać profesjonalne wsparcie w ramach procesu komercjalizacji technologii?

Wyślij zapytanie

Zapisz się na szkolenie

Chcesz zdobyć nowe kompetencje w obszarze komercjalizacji technologii?

Zapisz się

Zgłoś projekt

Chcesz otrzymać wsparcie merytoryczne oraz kapitałowe?

Zgłoś projekt

Dołącz do nas

Szukasz nowych wyzwań zawodowych w obszarze zaawansowanych technologii?

Zobacz oferty pracy